SON DAKİKA
Hava Durumu

Afetzedeler geçici kimlik belgelerini e-Devlet'ten alabilecek

T.C. İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü, afetzedelerin geçici kimlik belgelerini e-Devlet'ten alabileceğini açıkladı.

Haber Giriş Tarihi: 18.02.2023 12:10
Haber Güncellenme Tarihi: 18.02.2023 12:10
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.qha.com.tr/
Afetzedeler geçici kimlik belgelerini e-Devlet'ten alabilecek

T.C. İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünden bugün yapılan açıklamada, "Depremden etkilenen illerimizdeki afetzede vatandaşlarımızın mağduriyetlerini azaltmak amacıyla kimlik kartı başvurusuna gerek olmaksızın geçici kimlik belgelerinin e-Devlet üzerinden alınabilmesine olanak sağlandı." ifadeleri yer aldı.
 
YERLEŞİM YERİ/DİĞER ADRESİ DEPREMDEN ETKİLENEN İLLERİN OLMASI YETERLİ

Geçici kimlik belgesini, depremden etkilenen illerde yerleşim yeri ya da diğer adres kaydı olan vatandaşlar yararlanabilecek.
 
KENDİSİ VE VELİ/VASİSİ OLDUKLARI KİŞİLERİN GEÇİCİ KİMLİK BELGESİNİ ALABİLİYOR

Depremden etkilenen illerde yerleşim yeri ya da diğer adres kaydı olan afetzede vatandaşlar, kendisi, veli ya da vasisi olduklarının geçici kimlik belgesini e-Devlet’ten barkodlu alabiliyor.
 
BARKODLU GEÇİCİ KİMLİK BELGESİ ÜÇ AY KİMLİK KARTI ALININCAYA KADAR GEÇERLİ

E-Devletten alınan barkodlu geçici kimlik belgesi üç ay yeni kimlik kartı alınıncaya kadar geçerli.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.