Birleşik Krallık'tan Rus propagandasına para cezası

Güncel
Feride Useinova
26 Temmuz 2019, 17:58
Feride Useinova
26 Temmuz 2019, 17:58

Birleşik Krallık, Rus propagandasına geçit vermiyor.

Birleşik Krallık’taki hükûmet onaylı yayın, telekomünikasyon ve posta düzenleyicisi ve rekabet otoritesi Ofcom, yayın kurallarına uymaması nedeniyle Rus propaganda kanalı Russia Today’e 200 bin sterlin para cezası kesti.

Ofcom’un resmi sitesinde yayımlanan açıklamada, “Servisimizin bir soruşturmasında, RT’nin 17 Mart 2018’den 26 Nisan 2018’e kadar yedi haberde “tarafsızlığı” koruyamadığı ortaya konuldu. Haberler, esas olarak İngiliz makamlarının Salisbury’deki olaylara tepkilerinin yanı sıra Suriye’deki çatışmayla ilgiliydi” ifadeleri kullanıldı.